Vartotojas įeina į svetainę, bet čia vartotojas taip pat patenka į svetainę, tačiau šį kartą nusprendžia užsisakyti, kodėl? Iš esmės abu viešbučiai siūlo tą patį „viskas įskaičiuota“ paketą, tačiau su vienu posūkiu. Pirmasis reiškia tik citatą. Antrasis viešbutis buvo konkretesnis ir buvo išsamiai aprašytas. Tiesą sakant, tai leidžia potencialiems klientams suprasti, kad užsakymas pas juos yra labai vertingas, o ne pas ką nors kitą. Sprendimo sunkumas Apsisprendimo sunkumo principas atsiranda tada, kai žmogus turi per daug pasiūlymų ir nežino, ką pasirinkti.
esantis mažame miestePavyzdys: pakrantėje ir turėjo pasirinkti, kur eiti pietauti. Ji ieškojo „Google“ ir Pramonės el. Pašto sąrašas rado tik restoranus kilometro spinduliu. Taigi ji greitai naršė meniu, apžvalgas ir vietas ir per kelias minutes užsisakė staliuką pirmame rastame restorane. Keith Julia tęsia atostogas keliaudama į Romą. Vėl pietų metas ir ji ieško „geriausių restoranų Romoje“. Dešimtys šio punkto rezultatų Iki šiol buvo pateikta dešimtys rezultatų, o Julija tiesiogine prasme nustebo.
Ji atidarė svetaines, kurios ją įtikino, bet neįtikino. Jai prireikė daug laiko, kol išrinko geriausius. Koks šios istorijos moralas? Mažiau yra daugiau. Kai siūlote per daug sprendimų potencialiems klientams, rizikuojate supainioti juos su per daug pasirinkimų. Tai yra pagrindiniai rinkodaros psichologijos metodai.Kaip mes galime gilintis į bet kaip mes galime gilintis į šią temą ir, svarbiausia, kaip galime valdyti komunikaciją apskritai? Kur studijuoti rinkodaros psichologiją „Amazon“ yra keletas labai įdomių knygų apie rinkodaros psichologiją; pažvelkime į kai kuriuos iš jų.
|